loading...
شیعه نسیم ..shianasim
سید بازدید : 11 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

تشرف به خدمت حضرت ولی عصر(عج): حسین آقا بابایی نقل می کند شبی در خواب دیدم که به مکه معظمه مشرف شدم .صبح آن روز در حالی که روزه بودیم تصمیم گرفتم به مسجد مقدس جمکران بروم یکی از فرزندانمبه نام محمد باقر که هفت سال بیشتر نداشت گفت که مرا هم با خود ببر .)) آنگاه همراه او در حالی که برف همه جا را پوشانده بود پیاده راه افتادیم در راه. جویهای بزرگ آب بود که من فرزندم را کول گرفتم واز آب عبور می کردیم تا به باغ قلعه وبه آب انبار حاج حسینعلی رسیدیم .بچه گفت :((تشنه هستم .))از آب انبار به او آب دادم . هنگامی که از قلعه عبور کردیم ناگهان چشمم به یک سید بزرگوار وجلیل القدری که تا کنون کسی را به زیبایی ونورانیت ندیده بودم............................. وقتی نزدیک ما رسید سلام کردم وگفت :((شما به مسجد تشریف می برید یا از مسجد بر می گردید ؟)) فرمودند :((به مسجد می آیم .)) پس از آن بر اثر تصرف ولایتی دیگر نتوانستم حرف بزنم .آقا از بلندی کنار جاده عبور می کرد وما از از وسط جاده .تا این که به خط آهن رسیدیم ، زیرا پل عبوری راه آهن آب و گل بود به آقا گفتم :ابتدا بچه را کول می کنم واز آب زیر پل ، عبور می دهم وبعد می آیم شما را کول می کنم وبه آن طرف پل خط راه آهن می رسانم . آقا با عصایی که دستش بود اشاره کرد که شما با بچه بروید . من بچه را آن طرف راه آهن گذاشتم و آقا تشریف نیاوردند .چند دقیقه ای ماندیم ولی دیدیم از آقا خبری نشد به طرف خط راه آهن آمدم ،دیدم اصلا نه آۀقا هست ونه ردپایی وجود دارد من از شدت نارحتی شروع کردم به گریه کردن ، بچه از من پرسید :((چرا گریه می کنی ؟))گفتم بابا آنی که ما باید ببینیم ((یعنی وجود مبارک حضرت ولی عصر (ارواحنافداه )دیدیم ونشناختیم بعدا آمدم از باغ قلع (یعنی جایی که آقا را همانجا زیارت کردیم وبا آقا همراه شدیم )تا راه آهن مکرّرا شمارش کردم ،1724قدم بود که به برکت حضرت ،این همه راه را به چند لحضه باطی الارض رفته بودیم خوشا إ خوشا إ آن روز وآن خال زیبا که خداوند بحق محمد وآل محمد دیدار حضرت را دوباره نصیب فرماید برگرفته از :کتاب ملاقات با امام زمان در مسجد مقدس جمکران .چاپ یازدهم .ص255 (((این کتاب بسیار زیباست من به شما خواننده گرامی توصیه می کنم که این کتاب را تهیه کنید))) انشا الله ما هم بتوانیم کاری کنیم تا امام زمان از ما راضی وخوشنود باشند (انشا الله توفیق دیدار حضرت را پدا کنیم )


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت ارئه دهندی خدمات مذهبی مانند: پخش زنده حرم ها عکس وفیلم مذهبی وسخنان ائمه معصومین (ع) مهدویت و... می باشد. امیدوارم که از این مطالب بهره کافی را ببرید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما مطالب سایت چگونه است ؟
    سن شما چقدر است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 684
  • کدهای اختصاصی
















    دريافت کد لوگوي سايت مراجع معظم تقليد
    تاریخ روز
    قرآن آنلاین
    http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
    حدیث موضوعی
    دعای فرج دعای عظم بلا
    دعای عظم البلا زیارت عاشورا
    زیارت عاشورا دعای کاشف الکرب
    ذکر کاشف الکرب
    روزشمار غدیر
    روزشمار فاطمیه
    روزشمار محرم عاشورا پخش زنده حرم دعای کاشف الکرب
    ذکر کاشف الکرب مهدویت امام زمان (عج) اخبار روز ایران را بخوانید ::